نماینده مردم ملکان گفت: پیشنهاد می‌کنم جلسات علنی مجلس در هفته به یک جلسه و در نهایت به دو جلسه کاهش یابد.

تعداد جلسات علنی مجلس به یک روز در هفته کاهش یابدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در نطق میان دستور امروز ( چهارشنبه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عدیده کشور، اظهار کرد: نزدیک به چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از مشکلات مختلفی چون اقتصادی، بانکی، مالیات، بیکاری، بازنشستگی، اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق جوانان، بحران آب، محیط زیست صحبت می‌شود، اما نمی‌دانم چرا برای حل این مشکلات قدمی اساسی برداشته نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه یکی از علل اساسی در عدم موفقیت در حل این مشکلات این است که هیچ کس کار خودش را انجام نمی‌دهد و به علت عدم انجام آن، مورد مواخذه قرار نمی‌گیرد، اظهار داشت: مثلا قوه مجریه کار قوه قضاییه را انجام می‌دهد، قوه مقننه کارهای قوه مجریه را انجام می‌دهد و قوه قضاییه هم کار همه را انجام می‌دهد و در کار خودش مانده است.

خدادادی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم جلسات علنی مجلس در هفته به یک جلسه و در نهایت به دو جلسه کاهش یابد، تصریح کرد: مجلس با ساختار فعلی و کارهای روزمره نمی‌تواند موفق شود و باید در ساز و کار و برنامه خانه ملت تدابیری اتخاذ شود تا از حالت روزمرگی خارج شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کابینه دوازدهم، گفت: کسانی در برابر خداوند سربلند هستند که توجه ویژه‌ای به جوانان داشته باشند و از سوی دیگر در کابینه باید از نگاه جناحی پرهیز شود و به همه مناطق و جریان‌های سیاسی توجه شود.

وی ضمن تأکید به ضرورت حفظ عزت، مصلحت و حکمت در سیاست خارجی خاطرنشان کرد: ما باید در خاورمیانه به دیپلماسی انقلابی توجه داشته باشیم و با استفاده از فرصت‌هایی چون شکاف پیش آمده بین اروپا و ترامپ و مسائل قطر، در مقاطع حساس نقش تاریخی خود را ایفا کنیم.

خدادادی در پایان به مسائل حوزه انتخابیه خود پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار