شیراز؛

افزایش احداث تاسیسات انتقال و فوق توزیع برق و انرژی

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس از افزایش دوچندان در احداث تاسیسات انتقال و فوق توزیع برق و انرژی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالعزیز کریمی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: افزایش دوچندان در احداث تاسیسات انتقال و فوق توزیع نیروی برق و انرژی در این استان در سال‌های مسئولیت دولت یازدهم محقق شد طوری که در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۶ تقریبا همه شاخص‌های احداث این تاسیسات افزایش داشته است.


وی افزود: دراین مدت تعداد پست‌های انتقال از ۲۶ دستگاه در سال ۹۲ به ۳۵ دستگاه در سال جاری افزایش داشته که ۳۴.۶۲ درصد فزونی داشته است، همچنین تعداد ترانسفورماتور‌ها از ۵۰ دستگاه به ۸۰ دستگاه و قدرت آن از ۹ هزار و ۱۶۰ مگاولت آمپر به ۱۴ هزار و ۳۵۲ مگاولت آمپر رسید که نشانگر افزایش ۵۶.۶۸ درصدی است.


کریمی با اعلام ۶.۹۹ درصد افزایش در احداث خطوط فوق توزیع ادامه داد: طول مدار این خطوط از ۶ هزار و ۵۹۸ کیلومتر در سال ۹۲ به هفت هزار و ۵۹ کیلومتر در سال جاری رسیده است، تعداد پست‌های فوق توزیع نیز در این مدت از ۱۳۲ دستگاه در سال ۹۲ با ۱۴.۳۹ درصد فزونی به ۱۵۱ دستگاه در سال جاری رسیده است.


وی، تعداد و قدرت ترانفسفورماتور‌های توزیع نیز دراین مدت به ترتیب ۱۰.۵۵ درصد و ۱۲.۵۱ درصد افزایش داشته است، تعداد این ترانفسورماتور‌ها از ۱۳۲ دستگاه به ۲۸۳ دستگاه و قدرت آن از ۶ هزار و ۳۸۷ مگاولت امپر به ۷ هزار و ۱۸۶ مگا ولت آمپر رسیده است.


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اظهار داشت: افزایش ۳.۹۱ درصدی در طول مدار و خطوط منطقه و افزایش ۱۷.۷۲ درصدی تعداد کل پست‌های منطقه قابل ذکر است و در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۶ طول مدار کل خطوط منطقه از ۱۰ هزار و ۶۱۸ کیلومتر به ۱۱ هزار و ۳۳ کیلومتر رسیده و تعداد کل پست‌های منطقه نیز از ۱۵۸ دستگاه به ۱۸۶ دستگاه افزایش یافته است.


کریمی همچنین به افزایش ۱۸.۶۳ درصدی تعداد کل ترانسفورماتور‌های منطقه و افزایش ۳۸.۵۳ درصدی قدرت کل ترانسفورماتور‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: دراین مدت تعداد کل ترانسفورماتور‌ها از ۳۰۶ دستگاه به ۳۶۳ دستگاه و قدرت آن از ۱۵ هزار و ۵۴۷ مگاولت آمپر به ۲۱ هزار و ۵۳۸ مگاولت آمپر رسیده است.
انتهای پیام/ر

افزایش دوچندان در احداث تاسیسات انتقال و فوق توزیع برق و انرژی در فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار