مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ضروری است با هدف ارتقا کیفی و کمی برنامه‌های مبارزه با اعتیاد، سمن‌های پیشگیری از اعتیاد در استان توسعه یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار کرد: بهزیستی در کمیته فرهنگی و پیشگیری خدمات متنوعی در راستای آگاه‌سازی عمومی و جلب مشارکت مردم برای مبارزه با اعتیاد اجرا می‌کند.

وی افزود: این برنامه‌ها بر اساس نقشه راه پنج‌ساله اجرا شده و به دنبال فعال کردن تمامی ظرفیت‌های جامعه به منظور مبارزه با اعتیاد است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: از جمله تولید برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، تعامل با دانشگاه‌ها و اجرای طرح‌های پژوهشی، برگزاری نمایشگاه‌ها و برگزاری برنامه‌های مختلف در محیط‌های آموزشی با هدف پیشگیری اولیه انجام می‌شود.

وی افزود: ضروری است موضوع پیشگیری در ستاد مبارزه با مواد مخدر گفتمان سازی شده و علاوه بر این جلسات کمیته‌های شهرستانی که مدتی است، راکد مانده مجدداً فعال شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: مقوله پیشگیری از حساسیت ویژه برخوردار است و با این وجود مظلوم واقع شده است و انتظار می رود به توسعه برنامه‌های آن دستگاه‌ها نگاه ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

توسعه سمن‌های پیشگیری از اعتیاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.