نخستین کارخانه سنگبری فرآوری سنگ های ساختمانی در شهرک صنعتی خلخال بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل در آئین بهره برداری از نخستین کارخانه سنگبری فرآوری سنگ های ساختمانی در شهرک صنعتی خلخال افزود: با توجه به وجود معادن غنی مختلف در خلخال هر گونه سرمایه گذاری چه در بخش استخراج معادن و چه در بخش صنعت فرآوری سنگ های معدنی در این شهرستان منجر به تولید ثروت و اشتغال در سطح گسترده ای برای مردم خواهد شد.

وی با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی کارخانه سنگبری خلخال گفت: برای راه اندازی این واحد صنعتی که عملیات اجرایی آن از 2 سال پیش آغاز شده بیش از 15 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار آن هزینه شده و هم اکنون با بهره برداری از این واحد تولیدی و صنعتی برای 12 نفر از بیکاران منطقه زمینه اشتغال مستقیم ایجاد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با اجرای فاز دوم کارخانه نیز در آینده سطح اشتغال در این واحد صنعتی به 50 نفر افزایش خواهد یافت.

خدابخش با بیان اینکه خط تولید کارخانه فرآوری سنگ در حال حاضر برای سنگ های ساده ساختمانی طراحی شده افزود: در صورت راه اندازی خط تولید و فرآوری سنگ های تزئینی درآمد این واحد تولیدی بمراتب بیشتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

کارخانه سنگبری فرآوری سنگ های ساختمانی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.