فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از اختصاص 25 میلیارد ریال برای احیای بافت‌های ناکارآمد شهری مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد،فرماندار مشگین شهر با تاکید بر اهمیت حفظ بافت‌های تاریخی شهرها افزود: با توجه به این که شهرستان مشگین‌شهر جزو 3 شهر انتخاب شده در ستاد بازآفرینی شهری است و به همین دلیل این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی با اشاره به بافت‌های ناکارآمد و بروز مشکلات اجتماعی و چالش‌های پیش‌روی مدیریت شهری نیز بیان کرد: شهرداری مشگین‌شهر خوشبختانه طرح های مطالعاتی را در راستای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری مورد مطالعه قرار داده است که در این زمینه به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

رحیمی‌زاد مشارکت شهروندان در بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: خوشبختانه حمایت قانونی خوبی در این زمینه فراهم شده است و نیاز است که در این زمینه گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز می‌توانند از ظرفیت‌های خود استفاده کنند و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نشود.

وی اظهار کرد: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتظار داریم که در این زمینه مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه را مبنای کار خود قرار دهند تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و شاهد دستیابی به رشد و توسعه در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ح

مشگین‌شهر جزو 3 شهر انتخاب شده در ستاد بازآفرینی شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.