رئیس قوه قضاییه:

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی است +تصاویر

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه در این جهان غربی شدن با سرعت فراوانی در حال انجام است گفت: دنیا به سمت تجمل گرایی در حال حرکت است.

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در شانزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله صالحی مازندرانی در مصلی قائم شهر گفت: در روزگاری زندگی می کنیم که تعالیم مفسران اصلی قرآنی یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه در این جهان غربی شدن با سرعت فراوانی در حال انجام است و فراوانی تولید و مصنوعات آنها فراگیر شد، افزود: امروز پیام اینکه دنیا دار آخرت است در دنیا شنیده می شود و باید به دنبال احیای امر ائمه اطهار بود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز روز نیاز به دعاهای قرآنی است،گفت: اگر معارف اهل بیت در دنیا جاری شود، انسان از غفلت و انحراف دور می‌شود.

آیت الله لاریجانی با بیان اینکه هر کسی به اندازه توان خود باید از معارف اهل بیت بهره مند شود، افزود: انسان‌ها نباید با بی توجهی به این معارف غفلت کند و از معارف الهی دور بماند.

وی گفت: واقعیت این است که ولایت یک حقیقت بزرگ الهی است و هر ویژگی نیاز به بحث حقیقی دارد اگرچه به امامت و ولایت نخواهیم رسید اما می توانیم ویژگی های این امامت و ولایت را استفاده کنیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه بالاتر از هر عبادتی دوست داشتن اهل بیت است و روایات فراوانی درباره بهترین عبادت‌ها وجود دارد، افزود: بسیاری از این عبادت به همه بخش های آن باز می گردد.

وی گفت: جایی که حب النا اهل البیت به سایر بخش ها نیز بازگردد‌ حب اهل بیت اخلاص در عبادت و فکر در موت و خداوند نیز پدید می آید، انسان اگر محبت اهل بیت قلب او را در اختیار گرفت تبع اهل بیت می شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه باید باب محبت اهل بیت را برای خود باز کنیم، گفت: مسلمانان با حب اهل بیت به دنیا می آیند و به این حب نامگذاری کنند.

آیت‌الله لاریجانی با بیان اینکه باید خود را در محضر امام حاضر بدانیم، گفت:  امام معصوم در تمام عوالم حاضر است. غیبت را درست کرده و حجاب را کنار بزنیم، محبت اهل بیت کیمیا است.

وی با اشاره به شهادت امام جعفرصادق( ع) افزود:  توسل کنیم به امامی که باب توسل را به روی پیروان باز کرد. فرصتی برای تربیت چهارهزار شاگرد باز کرد.

 

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی است

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی است

 

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی است

 

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی است

 

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی است

 

 

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی است

 

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی است

 

حرکت دنیا به سمت تجمل گرایی است

 

 

انتهای پیام/آ

سخنرانی رئیس قوه قضائیه در مراسم آیت‌الله صالحی‌مازندرانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.