آموزش خدمات بهداشتی برای ۲۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تنکابن در سه ماه امسال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی اکبر سیدی مدیر کمیته امداد تنکابن با بیان اینکه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان با هدف ارتقاء سلامت خانواده‌های تحت حمایت به آنان ارائه می‌شود، گفت:آموزش خدمات بهداشتی برای ۲۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در سه ماه امسال برگزار شد.


وی افزود:این کارگاه‌ها با هدف بالا بردن آگاهی خانواده‌ها و با موضوعات پیشگیری از اعتیاد، بهداشت خانواده، رعایت اصول تغذیه و زندگی سالم و بانشاط برگزار شده است.


مدیر کمیته امداد تنکابن با بیان اینکه ۶۰ نفر بیمار صعب العلاج و زمین گیر در این شهرستان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، گفت:به این افراد خدماتی از قبیل: هزینه درمان و هزینه نگهداری ارائه می‌شود.


سیدی با بیان اینکه این نهاد نهایت تلاش خود را برای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان به کار می‌بندد، افزود:خدمات بهداشتی و درمانی سال گذشته به پنج هزار و ۶۳۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تنکابن در بخش‌های توزیع سبد بهداشتی، واکسیناسیون، معاینات چشمی، احداث سرویس بهداشتی و آموزش بهداشت به ارزش یک میلیاردو ۲۲۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۱۱۹ ریال ارائه شد.


در شهرستان تنکابن سه هزار و ۳۵۲ خانوارتحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


آموزش خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.