استاندار گیلان گفت: بهترین راه مقابله با شبکه های اجتماعی معاند توجه به تقویت مسائل فرهنگی و آموزشی خبرنگاران داخل استان و تلاش برای افزایش سواد رسانه ای جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان با قدردانی از زحمات خانه مطبوعات استان در پی گیری مسائل صنفی و تقویت فضای رسانه ای گفت: با تلاش های خوب انجام شده حوزه کاری خانه مطبوعات گسترده تر شده و زیر ساخت ها در جهت شکوفاتر شدن آن در حال مهیا است.

وی بیان نقد را حق رسانه و مطبوعات دانست و افزود: جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند چون نارسایی ها زیاد است اما خدمات انجام شده و مشکلات را درکنار هم منعکس می کنند.

استاندار گیلان بر ضرورت توجه به مقوله آموزش خبرنگاران و جوانان اهل قلم و تقویت روابط عمومی های استان تاکید کرد و افزود: سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات لازم در بخش آموزش خبرنگاران را در نظر گیرد تا با همکاری خانه مطبوعات ، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و استانداری دوره های آموزشی برگزار شود.

نجفی بر ضرورت فرهنگ سازی عمومی تاکید و تصریح کرد: صدا و سیما ، سازمان تبلیغات ، اداره کل فرهنگ و ارساد اسلامی و روحانیون می توانند نقش اثر گذاری را در فرهنگ سازی عمومی ایفا کنند.

 

انتهای پیام/اص

 افزایش سواد رسانه، راه مقابله با شبکه های اجتماعی معاند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.