مرعشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فعالیت 570 کادر درمان، 2 بیمارستان،92 درمانگاه در حج 96 / استقرار 220 پزشک در مکه

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت:امسال 570کادر درمانی به عربستان اعزام می شوند،که 220 نفر از آنها در مکه وبقیه در مدینه مستقر می شوند.

فعالیت 570 کادر درمان، 2 بیمارستان،92 درمانگاه در حج 96 / استقرار 220 پزشک در مکهسید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تعداد درمانگاه‌ها در عربستان اظهار کرد: سازمان پزشکی دو بیمارستان در مکه و مدینه و 5 درمانگاه به زائران اختصاص داده است همچنین در هر هتل یک درمانگاه وجود دارد که مجموع آنها به 92 درمانگاه می‌رسد.

 وی با اشاره به تعداد پزشکانی که در عربستان حضور دارند بیان کرد: امسال 570 کادر درمانی به عربستان اعزام می‌شوند که از این تعداد 220 نفر در مکه و بقیه در مدینه مستقر می شوند.

 مرعشی افزود:32 پزشک متخصص در زمینه‌های قلب، داخلی، زنان، روانپزشکی، ارتوپدی، چشم‌پزشکی، گوش و حلق و بینی در عربستان حضور دارند.

 وی با بیان اینکه80 درصد پزشکان چندین بار به حج اعزام شده اند، ادامه داد: تنها 20 درصدپزشکان برای بار اول است که به حج مشرف می‌شوند.

مرعشی گفت: هر ساله سعی می‌کنیم 15 درصد از کادر پزشکی را به کسانی اختصاص بدهیم که برای بار اول به حج اعزام می شوند.

 

انتهای پیام/

حضور 32 پزشک متخصص در حج 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
بریم حج ی صفا و مروه ای بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
من ميدانم كه پرسش هاي شرعي از حضرت ايت الله الأعظمي مكارم شيرازي را بايد از سايت ايشان داشته باشم ولي چون پرسش من جنبه اجتماعي دارد و مساله داغ روز است و خيلي ها به جواب حضرت ايت الله علاقه دارند دراينجا مطرح كردم كه پاسخ مورد استفاده ديگران هم باشد
پرسش : در ازدواج موقت [ عده ] چه صورت دارد؟ زوجه موقت بعد از جداشدن از زوج تا چند روز حق ازدواج موقت با زوج ديگر را ندارد ؟ و زوج چگونه بايد اطمينان كامل داشته باشد كه مرتكب زنا ( گناه ) نخواهد شد ؟متشكرم
آخرین اخبار