مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت :امسال پروژه های نیمه تمام بالای پنحاه درصد در دستور کار قرار دارد که از جمله آن پیست دوچرخه سواری که چندین سال روکش آن باقی مانده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد تقی امیری خراسانی در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی نونهالان استان کرمان که به میزبانی هیات جودوی استان در سالن ورزشی پاس برگزار شد گفت:اولین هدف در ورزش بحث سرو سامان دادن ورزش همگانی و قهرمانی است که در همین راستا چندین جلسه کارگروه اداری و برون اداری تشکیل شده است .
وی ادامه داد: برای بهره بیشتر از این فعالیت ها تشکیل دبیرخانه طرح در استانداری را داشتیم که تلاش در جهت آسیب شناسی بوده تا نقاط قوت و ضعف را بررسی کنیم .
مدیر کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد : سعی کردیم نقاط ضعف در ورزش استان را بررسی و بر اساس شرایط روز طرح را ارتقا بدهیم بعنوان مثال چیدمان پایگاه های استعداد پروری در قالب هشت منطقه اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفته که بتوانیم از وجود معین های اقتصادی به نحو احسن استفاده کنیم .
وی تصریح نمود :طرح مذکور را در سه قالب اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برنامه ریزی کردیم در برنامه کوتاه مدت مرحله قهرمان پروری برای بازی های اسیایی و پاراسیایی 2018 جاکارتای اندونزی و المپیاد و پارالمپیک2020 توکیوی ژاپن  برای بلند مدت استعداد پروری در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: در طرح کوتاه مدت استعداد یابی دنبال می شود که ورزشکاران برای مسابقات آسیایی آماده شوند.
امیری خراسانی گفت :در حال حاضر پروژه های نیمه تمام فراوانی در سطح استان داریم امسال پروژهای نیمه تمام بالای پنحاه درصد در دستور کار قرار داردمانند پیست دوچرخه سواری که چندین سال روکش پیست مانده است .
وی گفت :در سفر وزیر رونمایی از طرح توسعه ورزش قهرمانی تکمیلی ،سامانه اماکن ورزشی در راستای ورزش همگانی و بازدید از سه پروژه ناتمام حیاتی در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/ی

تکمیل پیست دوچرخه سواری کرمان در دستور کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار