با پایان رقابت‌های قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم سراسر کشور در سنندج، نتایج نهایی مسابقات در مواد مختلف اعلام شد .

اعلام نتایج مسابقات دوو میدانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،با پایان رقابت‌های قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم سراسر کشور در سنندج، نتایج نهایی مسابقات در مواد مختلف اعلام شد .

در ماده 1500 متر محمد حاصلی از همدان، علیرضا نوری از فارس و محمد داد الله دهی از سیستان و بلوچستان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

عبدالرحیم درزاوه از سیستان و بلوچستان اول، محمد جعفری و محمد مقتدری زاده هر دو از اصفهان در ماده 800 متر به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در ماده 400 متر فراز مؤیدی از کرمانشاه، علی سلیمانی از خراسان رضوی و مهدی پرورش از کرمانشاه رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 محمدرضا دهقانی از زنجان، میلاد ناصح جهان از آذربایجان شرقی و مصطفی یعقوبی از مازندران در ماده دو 200 متر حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در ماده دو 100 متر، میثم رشیدی از کردستان، محمدرضا اصفهانی از شهرستان‌های تهران و سید علیرضا حسنی از ایلام رتبه‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند.


 علی کشاورز از قم، مسعود کامران از اصفهان و علی سلامتیان از قمدر ماده 110 متر با مانع، رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده 300 متر با مانع مهدی پیرجهان از آذربایجان شرقی اول شد، علی امیریان از کرمانشاه مقام دوم را به دست آورد و سید محمود موسوی نژاد از بوشهر به مقام سوم رسید.

علیرضا خالدی از خوزستان، سید رضا هاشمی از یزد و میلاد حنیفه ئی از زنجان در ماده پرش طول مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده پرش ارتفاع علی اصغر شایسته‌فر از تهران اول و دانیال زارعی و حسین محمدی هر دو از همدان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

محمدتقی مهر علی از قم، علی ارشدی از بوشهر و علی کریمی از زنجاندر ماده پرتاب وزنه مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند.

در ماده پرتاب دیسک حسین رسولی از مرکزی، دانیال صفی از چهارمحال بختیاری و شاهین یار حسینی از همدان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مهدی پیر جهان از آذربایجان شرقی، علی امیریان از کرمانشاه و سید محمد موسوی نژاد از بوشهردر ماده 300 متر با مانع به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.


در ماده پرش سه گام علی کشاورز از قم اول شد، سید مبین مداحی از گلستان به مقام دوم رسید و شهاب بهرامی از کرمانشاه نیز مقام سوم را از آن خود کرد.

علی فتحی گنجی از لرستان، سجاد اکبری از گیلان و محمد قره قول از گلستان در ماده پرتاب نیزه حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده دو امدادی (ریله) استان‌های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان شرقی به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

معرفی برگزیدگان مسابقات دوو میدانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.