گروه سونر آمل به بخش بازبینی جشنواره بین ‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گروه سونر آمل با تولید و اجرای ۳ نمایش خیابانی در نوبت‌ های مختلف امسال و با پذیرفته شدن هر ۳ نمایش در دو جشنواره تئاتر خیابانی مریوان و لاهیجان، باید منتظر اعلام نتیجه بخش بازبینی باشند.

نمایش خیابانی درخت زندگی به نویسندگی محسن اردشیر و با کارگردانی غنچه شکوهیان به بخش بازبینی دوازدهمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر مریوان که قرار است شهریور امسال در این شهر برگزار شود راه یافت.

این نمایش از اسفند سال گذشته تا کنون ۸ بار در مناطق مختلف شهر آمل برای شهروندان اجرا شد و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت.

درخت زندگی علاوه بر چند تک اجرا در آمل، دو بار از تاریخ ۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت و ۲۵ تا ۳۰ تیر در آموزشگاه آزاد هنر‌های نمایشی خانه پدری هنرمندان اجرا شد.

نمایش‌ های تلگرام لعنتی به نویسندگی محسن اردشیر و کارگردانی غنچه شکوهیان و نمایش مکتب شهروندیسم به نویسندگی و کارگردانی غنچه شکوهیان نیز علاوه بر نمایش درخت زندگی در مرحله متون انتخابی هشتمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان پذیرفته شده و برای انتخاب و حضور در این جشنواره آماده می‌شوند.

نمایش خیابانی درخت زندگی علاوه بر راه یافتن به بخش بازبینی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، به بخش بازبینی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نیز راه یافت.

گروه تئاتر سونر در این بخش از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، دو نمایش دیگر را نیز دارد.

محسن اردشیر، افشین نبی‌ پور، مهیار ورزگان، نگار مجدد، مریم سبک‌ رو، مبینا کلوانی و حسنا هدایتی هنرپیشگان این نمایش هستند.

اسماعیل شایان‌ پور نیز به عنوان دستیار کارگردان، گروه را همراهی می‌کند. این گروه برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، از مدت‌ها پیش تمرین و آماده‌ سازی برای اجرایی با کیفیت در جشنواره بین‌ المللی مریوان را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/ م
برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با حضور گروه سونر آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.