اصفهان؛

بهره‌برداری از 16 پست برق در 5 سال گذشته

در چند سال گذشته پست 63.20 کیلوولت کنجدجان به این منطقه آمد که در مجموع 16 پستی که خریداری کردیم در 5 سال گذشته از طریق پست 63 کیلوولت همین پست 400 کیلوولت به طور مستقل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان  امروز در مراسم کلنگ‌زنی پست 63.20 کیلوولت شهرک صنعتی گلپایگان اظهار داشت: به اهتمام معاونت عمرانی استانداری اصفهان و مسؤولان شهرستان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی امروز کلنگ پست 63.20 کیلوولت منطقه صنعتی گلپایگان را به زمین خواهیم زد. 

رسول موسی‌رضایی افزود: منطقه صنعتی گلپایگان به جهت وجود پست 463 کیلوولت گلپایگان به لحاظ منبع تغذیه شرایط بسیار خوب و مساعدی دارد و این پست با تلاش گذشتگان و با زحمات بسیار زیاد در سال 71 به بهره‌برداری رسید و به لحاظ منبع تغذیه در منطقه خوانسار و منطقه شمال شرق اصفهان شرایط مساعد و مناسبی داریم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان تصریح کرد: در چند سال گذشته پست 63.20 کیلوولت کنجدجان به این منطقه آمد که در مجموع 16 پستی که خریداری کردیم طی 5 سال گذشته از طریق پست 63 کیلوولت همین پست 400 کیلوولت به طور مستقل به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه طی 5 تا 6 سال گذشته پست خوانسار را داشتیم که در شمال این شهرستان قرار دارد، عنوان کرد: این پست اگرچه بار زیادی ندارد ولی به لحاظ پایداری شبکه حائز اهمیت است. 

موسی‌رضایی خاطرنشان کرد: بخشی از فیدرهای این منطقه از طریق این پست تغذیه می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: پست 63 کیلوولت مرکز شهر گلپایگان در کنار ناحیه شرکت توزیع هست و برق شهرستان گلپایگان طی چند سال گذشته با تعویض ترانس‌ها و فیدرها توسعه یافت و اکنون نیز مجدداً در حال توسعه بوده و شرایط آن منطقه شرایط بسیار مناسبی است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان اضافه کرد: پس از بحث و بررسی به این جمع‌بندی رسیدیم که با توجه به توسعه منطقه این پست به منطقه صنعتی گلپایگان بیاید و در آینده که مصارف صنعتی سنگین قرار است احداث شود این پست در این نقطه احداث شود. 

وی در پایان با اشاره به وجود شرایط مناسب در منطقه اذعان کرد: در صورت عدم وجود مشکل این پروژه نهایتاً طی دو سال آینده بهره‌برداری خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار