رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: نمایشگاهی از مجسمه و حجم چوب و سنگ به مدت یک هفته در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برپا شده است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه ای نمایشگاه آثارخانم سونیا طیبی و آقای اشکان ملک پور دو هنرمند این شهرستان است گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت و ترغیب هنرمندان این رشته و همچنین کمک و پشتیبانی از آثار آنان با کمترین هزینه دایر شده است.

امیرحسین نوروزی از حمایت آثار هنرمندان در همه زمینه‌های هنری خبر داد و افزود: این اداره آمادگی کامل برای برگزاری و ارائه آثار هنرمندان در فضاهای متنوع در شهر دوگنبدان و حتی استان را دارد.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ و هنر نیازمند ایجاد بستر و زمینه مساعد است تا هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری با انگیزه به تولید آثار بپردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه هنرمندان برای تولید آثار خود هزینه‌های زیادی متحمل می‌شوند گفت: امیدوارم این نمایشگاه که اولین نمایشگاه در این زمینه است جرقه‌ای برای به میدان عمل آمدن همه هنرمندان شهرستان و استان باشد.

امیرحسین نوروزی با بیان اینکه بازدید برای عموم آزاد است افزود: از همه‌ی هنرمندان و هنردوستان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می شود.

 

انتهای پیام/ش

برپایی نمایشگاه آثارمنقش بر چوب و سنگ برای اولین بار در گچساران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.