مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: روند صدور فعالیت احزاب سیاسی در این استان طی یک سال گذشته سه برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  خیرالله گراوند روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: فضا برای فعالیت های حزبی و سیاسی جریان های مختلف با شکل گیری دولت یازدهم رونق دوباره گرفت و با توجه به اعتقاد این دولت به مشارکت تمامی احزاب با گرایش های مختلف سیاسی پویایی بیشتری در این عرصه مشاهده می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا بود که قانون احزاب ۲۶ آبان ماه سال گذشته تصویب و ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شد که باعث گردید روند صدور مجوزها با شتاب و ساماندهی بهتری انجام شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام یادآور شد: طی ۹ ماه گذشته در استان ایلام روند صدور مجوزهای فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی ۳ برابر شده است.

صدور مجوز فعالیت ۱۲ حزب در ایلام

گراوند تاکید کرد: مجوز فعالیت ۱۲ حزب در ایلام در طول فعالیت دولت یازدهم صادر و فرآیند صدور مجوز ۲ تشکل دیگر نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: حوزه سیاسی استان به دنبال این استان شرایط مساوی و برابر را برایس فعالیت تمامی احزاب با گرایبش های مختلف فراهم آورد و امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی خانه احزاب در استان برای فعالیت منسجم تر آنان باشیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: ۳۷ حزب سیاسی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند که ۱۸ حزب گرایش اصلاح طلبی و ۱۹ حزب تفکر اصولگرایی دارند.

انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.