مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از نصب ۱۶ هزار کنتور هوشمند (دیماندی و غیردیماندی) در این استان خبر داد.

ولی الله ناصری، با بیان اینکه هوشمندسازی کنتور‌های برق یک برنامه اولویت دار در وزارت نیرو است، اظهار کرد: هوشمند سازی و کنترل پذیری کنتور‌های تمامی مشترکان برق این استان در بخش‌های کشاورزی، اداری و صنعتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۳ هزار و ۲۰۰ کنتور هوشمند شامل دیماندی و غیر دیماندی شامل مشترکان کشاورزی، اداری و تجاری در سطح استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری نیز تعداد۲ هزار و ۸۰۰ کنتور هوشمند (۲۰۰ کنتور دیماندی و ۲ هزار و ۶۰۰ کنتور غیردیماندی) به مجموع کنتور‌های هوشمند در استان اضافه شده و این روند در استان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ناصری با بیان اینکه هوشمند سازی کنتور مشترکان اداری صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، یادآور شد: امکان کنترل از راه دور میزان مصرف برق مشترکان و بررسی جریان، ولتاژ مصرفی برق مشترکان به ویژه چاه‌های کشاورزی، کنترل مصرف در ساعات پیک بار از جمله عمده‌ترین مزایای کنتور‌های هوشمند آب است.

وی با اشاره به اینکه نصب کنتور‌های هوشمند در حوزه مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف نیز در دستور کار است، ابراز کرد: اولویت نصب کنتور‌های هوشمند برای مشترکان بد مصرف و پرمصرف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.