فلسطینیان بارها نشان داده‌اند که ترسی از گلوله‌های نظامیان ندارند و با اعتقاد کامل در راه آرمان آزادی سرزمین‌شان به مبارزه ادامه می‌دهند.

اقدام شجاعانه جوان فلسطینی در برابر اسلحه‌های نظامی  + فیلم نماز خواندن جوان فلسطینی در میان اسلحه نظامیان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویری که از اقدام شجاعانه یک جوان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده تحسین هزاران کاربر را برانگیخت. نظامیان صهیونیست که این روزها پس از عملیات شهادت طلبانه 3 جوان در مسجد الاقصی، بهانه جدیدی برای اعمال فشار مستقیم و رودرو به فلسطینی‌ها پیدا کرده‌اند، به صف نمازگزاران فلسطینی حمله‌ور شدند.

نمازگزاران نماز این هفته را به نشانه اعتراض به تصمیم جدید صهیونیست‌ها مبنی بر ایجاد گذرگاه‌های الکترونیکی بر دروازه‌های مسجد الاقصی، در بیرون از مسجد بر پا کرده و به عبادت مشغول بودند که ناگهان با بمب‌های صوتی، گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور نظامیان روبرو شدند.

در این میان، رفتار یک جوان شجاع فلسطینی تحسین برانگیز بود. این جوان، با وجود فشار نظامیان، به نماز خواندن ادامه داد و تا اتمام فریضه، محل را ترک نکرد.

 

/انتهای پیام

شجاعت جوان فلسطینی در مقابل گلوله‌های نظامیان صهیونیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۲:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
داعش نابود خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۲:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
داعش نابود خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۲:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
داعش نابود خواهد شد