سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد با حضور جمعی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد، در سالن کنفرانس  این شبکه برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: پست های مدیریتی در یک سازمان امانتی است که به  مدیران سپرده می شود تا خدمتگزار مردم باشند.

سامرند مرزنگ افزود:  تغییر و تحول در یک مجموعه امری اجتناب ناپذیر است و تا زمانی که در این سیستم حضور داریم سرباز عرصه سلامت هستیم.

دکتر مرزنگ در ادامه با اشاره به طرح توسعه نظام سلامت افزود: امروزه در سطح بیمارستان امام خمینی مهاباد علاوه بر ساخت و سازهای متعدد و خوبی که انجام شده مرکز ثبت و تشخیص بیماران سرطانی نیز بزودی به بهره برداری می رسد و مجوز احداث بیمارستان 100 تختخوابی هم در داخل خود بیمارستان اخذ شده و در مرحله تهیه نقشه توسط مهندسین مشاور وزارت راه و شهرسازی است.

درپایان این مراسم دکترسیاوش میرکی متخصص داخلی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی مهاباد منصوب و از تلاشها و زحمات دکتر صادق امیری طی دوره تصدی گری ریاست بیمارستان با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

انتصاب سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.