معاون گردشگری استان اردبیل از معرفی ظرفیت های گردشگری استان اردبیل در رسانه های کشور چین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی‌زاده،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تیم مستندساز چینی برای معرفی جاده ابریشم و ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل شامگاه امروز وارد شهرستان‌های کوثر و خلخال خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تیم فیلم‌سازی از کشور چین به همراه رسانه‌ها و شبکه های تلویزیونی به ایران سفر کرده بودند، افزود: این گروه 2 روز در اردبیل اقامت کردند و قابلیت‌های گردشگری استان را به تصویر کشیدند.

معاون گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: هیأت دوم مستندساز کشور چین در راستای ادامه معرفی جاده ابریشم، به ایران سفر کرده‌اند و شامگاه امروز با هدف تهیه مستند گردشگری، از مسیر ماسوله وارد شهرستان‌های خلخال و کوثر می‌شوند.

تقی‌زاده با اشاره به اقامت این گردشگران در اقامتگاه بوم‌گردی روستای کزج تشریح کرد: هیأت مذکور امروز به مرکز استان سفر می‌کنند تا از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و مجموعه تاریخی بازار اردبیل بازدید می کنند سپس به سمت شیروان دره‌سی، مجموعه آبدرمانی ملک سویی و آلاچیق عشایر دامنه سبلان خواهند رفت.

وی خاطرنشان کرد: این گروه مستندساز به دنبال احیای جاده ابریشم و معرفی توانمندی‌های استان اردبیل در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند تا در رسانه‌های کشور چین انعکاس دهند.

 

انتهای پیام/ح

حضور تیم مستند ساز چینی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.