فرمانده انتظامی رفسنجان از متلاشی شدن باند سارقان گداخته مس و توقیف 2 دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله عباسی گفت: در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اطلاع واصله مبنی بر اینکه افرادی به‌صورت باندی اقدام به سرقت گداخته‌های مس می کنند و پس از ذوب تبدیل به شمش مس می‌کنند، موضوع دستگیری باند به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی موضوع و تحت نظر قرار دادن افراد باند به‌صورت نامحسوس، مخفيگاه آنها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل متهمان شدند که درنتيجه یک نفر از اعضای باند را به همراه 170 کیلوگرم گداخته مس دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس آگاهی ارجاع شد تا در بازجویی خود به همدستی دو نفر دیگر اعتراف کند.

وی تصریح کرد: مأموران در یک عملیات ضربتی دو همدست وی را نيز دستگیر کردند.

سرهنگ عباسی یادآور شد: در اين عملیات، سه نفر اعضای باند دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و 170 کیلوگرم گداخته مس کشف شد و پرونده مقدماتی در اين خصوص تشکیل و به مرجع قضايی تحويل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان از همکاری خوب شهروندان با پلیس تشکر و قدردانی کرد و افزود: نتيجه مثبت اين عمليات نشان از اعتماد مردم به پلیس است و پلیس تمام تلاش خود را به منظور برقراری امنیت و آرامش شهروندان به کار می‌بندد و اجازه جولان به هنجارشکنان و افراد فرصت‌طلب را نمی‌دهد.

انتهای پیام/ب

انهدام باند سارقان گداخته مس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار