سومین نشست ارتقای سطح کیفی سایت باشگاه خبرنگاران جوان مراکز شمالغرب کشور در تبریز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی دراین کارگاه آموزشی ضمن خوش آمد گویی به مسئولین و مدیران مراکز شمالغرب استان با اشاره به اینکه در باشگاه خبرنگاران جوان نیروهای فعال و کار آمد فعالیت می کنند گفت: باشگاه خبرنگاران جوان توانسته در مدت زمان فعالیت خود نیروهای کارامد و کار بلد رو تحویل جامعه دهد به طوریکه به عینه می توان مشاهده کرد که اکثر نیروهای جوان واحد خبر نیز از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان بوده که توانسته اند علاوه بر فعالیت در باشگاه خبرنگاران با واحد مرکزی خبر نیز همکاری داشته باشند.

وی افزود: باید محیطی آرام و دور از استرس رو برای خبرنگاران فراهم کرد تا نیروی های مستعد باشگاه بتوانند در این عرصه با علاقه و اشتیاق فعالیت کنند .

حاجی نژاد مدیر اموراستانها نیز در این دیدار به سیاست های باشگاه خبرنگاران در قبال رویدادهای خبری اشاره کرد و افزود:این رسانه ی مکتوب در صدد است با دقت تمام و سرعت بالا خبرها و رویدادهای خبری را پوشش و انعکاس دهد.

وی در این جمع دوستانه با اشاره به اینکه باشگاه خبرنگاران تبریز پیشرفت خوبی داشته است اظهار امیدواری کرد : با برطرف شدن مشکلات این باشگاه شاهد موفقیت های روزافزون باشیم.

وی افزود:همانطور که باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا شناخته شده باید به خبرنگاران در این عرصه فرصت داده شود تا خبرهای به روز و گزارشهای تولیدی مفید رو در این خبرگزاری منتشر کنند تا بتوان اتفاقات مهم جامعه رو در سایت باشگاه خبرنگاران جوان ملاحظه کرد.

وی افزود: نیروهای فعال وجوان باشگاه خبرنگاران جوان بدون هیچ انتظاری از مسئولان با دل و جان در این عرصه فعالیت می کنند و مسئولین باشگاه خبرنگاران نیز باید این امکان رو فراهم کنند تا خبرنگاران این عرصه با علاقه و استعداد خود اتقاقات روز رو درست و به جا به گوش مسئولین و مردم برسانند.

در این نشست مدیران و سردبیران باشگاه خبر نگاران جوان استانهای گیلان،اردبیل،ارومیه،زنجان و مهاباد به همراه مدیران ستادی به میزبانی باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی حضور داشتند.

در این نشست یکروزه که برگزار شد 30 نفر از مراکز استانهای شمالغرب کشور شرکت کردند.

 

 

انتهای پیام/ش

تاکیدبر فراهم کردن محیط آرام دوراز استرس برای خبرنگاران جوان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.