سرپرست اداره ارشاد شهرستان تویسرکان از سخنرانی سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم روز ملی تویسرکان خبر داد.

مراسم روز ملی تویسرکان با حضور سردار فضلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی نورعلیئی، سرپرست اداره ارشاد شهرستان تویسرکان گفت: همزمان با سالروز عملیات مرصاد و روز ملی تویسرکان، پنجشنبه پنجم مرداد ماه، همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسم بزرگداشت این روز در جوار بارگاه مطهر حیقوق نبی(ع) برگزار می‌شود و سخنران ویژه این مراسم نیز سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین است.

 وی با بیان اینکه نقش تویسرکان در جنگ تحمیلی بی‌بدیل است افزود: با توجه به نقش شهدای تویسرکانی در عملیات مرصاد، روز پنجم مرداد ماه به نام روز ملی تویسرکان معرفی شده است، در این روز همزمان پیکر مطهر ۳۸ شهید شهرستان تدفین و به خاک سپرده شده است.

 نور علیئی با اشاره به اینکه امسال سومین دوره برگزاری مراسم روز ملی تویسرکان است اضافه کرد: نقل قول دیگری نیز جهت نامگذاری ۵ مرداد با روز ملی تویسرکان وجود دارد و آن برگزاری اولین نماز جمعه در این شهرستان در سالیان دور در چنین روزی بوده است.

 سرپرست اداره ارشاد تویسرکان در پایان گفت: برگزاری برنامه متنوع شاد و مفرح و تجلیل از تعدادی از مفاخر و مشاهیر شهرستان از دیگر برنامه‌های جانبی این روز است.

انتهای پیام/ ش

مراسم روز ملی تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.