ارائه اظهارنامه مالیاتی املاک اجاره ای کهگیلویه و بویراحمد در تیر ماه 112درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل امور مالیاتی استان با بیان اینکه میزان ارائه اظهارنامه عملکرد در تیرماه سال جاری به میزان حدود112 درصد برای صاحبان املاک اجاره ای و 105درصد برای مودیان حقوقی نسبت به تیرماه سال گذشته افزایش نشان می دهد،گفت: مودیان مالیاتی در استان در تیرماه سال جاری پنج هزار و 37اظهارنامه مالیاتی مربوط به عملکرد سال 95خود را ارائه کردند.


غفاری از افزایش ارائه اظهارنامه های مالیاتی حقوقی در تیرماه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در تیر ماه امسال 2هزار و 241اظهارنامه حقوقی و 2هزار و 796مورد اظهارنامه صاحبان املاک اجاره ای ثبت شده است.


وی گفت: در تیر ماه سال گذشته 2هزار و 129 اظهارنامه حقوقی مربوط به عملکرد سال 94 و 2هزار 505 اظهارنامه مربوط به صاحبان درآمد املاک اجاره ای ثبت شده بود.


مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مودیانی که اقدام به ارائه اظهارنامه مالیاتی کرده اند از 30درصد معافیت های مالیاتی و استفاده از دیگر مزایای قانون مالیات های مستقیم بهره مند شده اند.


غفاری به مشکلات برخی شرکت های حقیقی و حقوقی که مشمول جریمه مالیاتی شده اند، اشاره کرد و گفت: سازمان امور مالیاتی با تعیین زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی فرصت خوبی را برای شفاف سازی، خوداظهاری مودیان وکاهش برخی مشکلات حقوقی برای آنها فراهم کرده است.


در خرداد ماه سال جاری بیش از 16هزار مودی حقیقی در کهگیلویه وبویراحمد اظهارنامه مالیاتی مربوط عملکرد سال 95 را ارائه کردندکه این میزان نسبت به سال گذشته با رشد 2درصدی همراه بود.

 

انتهای پیام/د

افزایش اظهار نامه مالیاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.