رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از نصب برچسب های آموزشی و هشدار بهداشتی درخصوص بیماری تب کریمه کنگو برروی کلیه خودروهای حمل گوشت کشتارگاه مشهد خبر داد.

نصب لیبل های هشدار برروی خودروهای حمل گوشت در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  محسن انصاری با بیان این خبر و تاکید بر ضرورت آشنائی عموم شهروندان با بیماری خطرناک تب کریمه کنگو، گفت: این اقدام روزگذشته درراستای اطلاع رسانی عمومی و با نظارت نمایندگان دامپزشکی مستقر درکشتارگاه بر روی کلیه خودروها و کامیون های حمل گوشت کشتارگاه صنعتی مشهد صورت گرفت.

وی به هماهنگی کشتارگاه با اداره کل دامپزشکی استان در انجام کلیه طرح ها و برنامه های آموزشی، افزود: خوشبختانه همکاری خوبی بین مسئولان بهداشتی موسسه ، شبکه بهداشت و این اداره کل وجود دارد تا اطلاع رسانی های عمومی در مورد خطرات بیماری های مشترک بین دام و انسان به نحو مطلوب و موثری صورت گیرد.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد بر توجه ویژه شهروندان به هشدارهای بهداشتی حوزه گوشت و محصولات دامی، ادامه داد: با اقدامات بهداشتی، برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان و اطلاع رسانی های به موقع، توانستیم از بروزوگسترش بیماری های مشترک دام و انسان که به همراه دام زنده وارد موسسه می شوند، جلوگیری کنیم که به طبع آن سلامت محصولات خروجی از کشتارگاه نیز تضمین خواهد شد.

وی اظهار داشت: تلاشها و هماهنگی های بین تمامی مسئولان دامپزشکی، بهداشت و کشتارگاه صنعتی مشهد در این راستا صورت میگیرد که بتوانیم گوشتی سالم و کاملا بهداشتی را به دست مصرف کنندگان در سراسر استان به ویژه شهر مشهد به عنوان زائران و مجاوران گرانقدر علی بن موسی الرضا (ع) برسانیم.

انصاری خاطر نشان کرد: شهروندان خراسان رضوی می توانند با خیالی آسوده گوشت و فرآورده های موسسه صنعتی گوشت مشهد را که با هولوگرام و لیبل مخصوص در بازار عرضه می شوند، مصرف کنند.

انتهای پیام/ ف.ج

خرید گوشت مطمئن با هولوگرام مخصوص در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.