مردم ورزش دوست آمل و دارنده دونشان طلا و برنز المپیک لندن و ریو از دارنده نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا به گرمی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مردم ورزش دوست شهرستان آمل باحضور " قاسم رضایی" دارنده دونشان طلا و برنز المپیک لندن و ریو چهارشنبه شب از "سیدمجتبی حسینی" دارنده نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا به گرمی استقبال کردند.


آئین استقبال از این کشتی گیر آملی عضو تیم ملی، غروب و شب چهارشنبه از ابتدای ورودی شهر آمل در میدان علویان آغاز و تا خانه پدری او در دهستان لیتکوه این شهر با همراهی ورزش دوستان آملی ادامه داشت.


رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرآموزش و پرروش و شمار زیادی از مردم ورزش دوست آملی در استقبال از این مدال آور مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند.


سیدمجتبی حسینی فرنگی کار ملی پوش آملی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که در کشور تایلند برگزار شد، در دور نخست این مسابقات " سوزوکی" از ژاپن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.


این کشتی گیر در دور بعد کشتی گیری از کشور ازبکستان را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه ن‌هایی برابر کشتی گیری از کره جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر صاحب برتری و راهی دیدار پایانی شد.


حسینی در دیدار نهایی کشتی گیری از کشور قرقیزستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و در نخستین حضور در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب گردن آویز طلا شد.


این کشتی گیر آملی در بدو ورود به زادگاهش گفت: سطح رقابت‌ها خیلی بالاتر از حد تصور بوده وخداروشکر که توانستم با هدایت کادرفنی ودعای خیر مردم دست پر به کشور بازگردم.


سیدمجتبی حسینی افزود: نخستین تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بوده و خوشبختانه توانستم در سنگین وزن که در مدال آور در آسیا مشکل داشتیم، تیم ملی کشورمان را صاحب نشان طلا و قهرمان آسیا کنیم.


مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در ۷ وزن روز‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه در شهر بانکوک تایلند برگزار و تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب ۳ نشان طلا، ۵ نقره و یک برنز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد.


انتهای پیام/ع


استقبال دارنده دونشان المپیک از قهرمان کشتی نوجوانان آسیا در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار