165 نفر همزمان با تیرماه در شهرستان کاشان آموزش های اولیه ایمنی، آتش نشانی وپیشگیری ازسوانح وحوادث ونحوه استفاده از کپسولهای اطفاءحریق را آموزش دیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاونت عملیات و آموزش پیشگیری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان در گفت وگوباخبرنگاران گفت: این آموزش ها برای کارکنان ادارات، نهاد ها و ارگان ها  به صورت تئوری وعملی انجام شد.
محمد توکلی افزود : مربیان آموزشی این سازمان با حضور مستمر در مراکز مذکور آموزشهای لازم رادر زمینه اصول ایمنی وضرورت رعایت آنها ،علل ایجاد حوادث وسوانح ، نحوه ارتباط با سازمان،چگونگی مقابله با آتش سوزی در لحظات اولیه و نحوه  استفاده از خاموش کننده های دستی جهت آتش سوزی های ناشی از  جامدات، گاز ومایعات قابل اشتعال و همچنین انتقال موارد ایمنی جهت جلوگیری از حوادث را آموزش دادند.
توکلی  با تاکید بر اهمیت ، ضرورت  و استمرار آموزش ضمن خدمت برای آتش نشانان به تعداد 3 دوره درتیر ماه سال 96 اشاره کرد و گفت: این دوره ها  شامل  آموزش مدیریت عملیات در ساختمان های بلند مرتبه، اصول ومبانی تهویه ولوله کشی در ساختمان های بلند مرتبه بوده است.
وی  ضمن تشکر از سازمان ها و ادارت مرتبط که این سازمان را در ارائه امر آموزش یاری رساندند، تاکید کرد:آموزش اطفاء حریق هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است وآموزشهای اولیه پیشگیری از سوانح وحوادث می تواند به نحو قابل توجهی از بروز سوانح پیشگیری و مانع از  ایجادخسارت های هنگفت شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.