نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد توازن در امر سرمایه‌گذاری در جنوب و شمال استان بوشهر، در نخستین برنامه و اجرای طرح ۵ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری می‌شود.

۵۰۰۰ میلیارد تومان در منطقه ویژه شمال استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع‌های پتروشیمی در منطقه ویژه شمال استان بوشهر با بیان اینکه برای شمال استان بوشهر آینده روشنی متصور است اظهار داشت: با توجه به تدوین برنامه‌های مختف در امر سرمایه‌گذاری و تولید، آینده روشنی برای شمال استان بوشهر به ویژه دیلم متصور است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در گرم‌ترین ماه سال به بوشهر سفر کرده است تصریح کرد: در سفر وزیر صنعت به استان بوشهر در گرم‌ترین ماه سال، نشان از توجه دولت به توسعه زیرساخت‌ها، تولید و ایجاد اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

وی با بیان اینکه در منطقه جنوب استان بوشهر طرح‌های پارس جنوبی اجرایی شده برمتوازن شدن سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال در جنوب و شمال استان تاکید کرد و گفت: برای ایجاد توازن در امر سرمایه‌گذاری در جنوب و شمال استان بوشهر، در نخستین برنامه و اجرای طرح 5 هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه امکانات لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه شمال استان بوشهر افزود: مردم مناطق شمال استان بوشهر نهایت همکاری با سرمایه‌گذاران می‌کنند و تلاش می‌شود تمام موانع و سدهای در راه سرمایه‌گذاری برطرف شود تا فعالیت در این عرصه تسریع و تسهیل شود.

خدری با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی شهرستان دیلم در فعالیت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر گفت: مردم شهرستان دیلم انتظار دارند در امر آغاز فعالیت صنایع پتروشیمی از ظرفیت نیروهای بومی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه آیین نامه کالاهای همراه ملوان در کمیسیون اقتصادی دولت بررسی می‌شود خاطر نشان کرد: با تصویب این طرح در هیئت دولت، یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم مرزنشین و ساحل نشین استان بوشهر برطرف می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.