بازیکنان جدید پرسپولیس و استقلال با دریافت مجوز موقت می توانند تیم خود را در هفته اول لیگ همراهی کنند.

مجوز موقت سرخابی ها صادر شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه که کمتر از پنج ساعت تا آغاز دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان زمان باقی مانده، مجوز بازی بازیکنان جدید سرخ پوشان پایتخت صادر شد تا آن ها مشکلی برای به میدان رفتن در هفته اول لیگ نداشته باشند. همچنین باشگاه استقلال هم چنین مجوزی را دریافت کرده است

مسئولان باشگاه پرسپولیس و استقلال از صبح امروز پیگیری های فراوانی را برای دریافت کارت بازی بازیکنان جدید خود انجام دادند و در نهایت با دستور محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال توانستند مجوز این بازیکنان را دریافت کنند.

البته به نظر می رسد کارت بازی شایان مصلح، شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و سیامک نعمتی به صورت موقت صادر شده و مسئولان باشگاه پرسپولیس باید پس از پایان هفته چهارم لیگ برای دریافت مجوز دائمی این بازیکنان اقدامی جدی انجام دهند.

البته این مجوز موقت برای آبی های پایتخت یک هفته ای است و آن ها باید بلافاصله پس از پایان هفته اول لیگ برای مشخص شدن تکلیف پرداخت 10 درصد از بدهی ها و دریافت مجوز دائمی بازیکنان جدید خود اقدام کنند.

همچنین با وجود مذاکرات متعدد مسئولان باشگاه استقلال با محمدرضا ساکت برای بخشش امید نورافکن، مجید حسینی و مهدی قائدی، محرومیت این سه بازیکن به قوت خود باقی ماند و آن ها نمی توانند شاگردان علیرضا منصوریان را در دیدار با صنعت نفت آبادان همراهی کنند.

 

انتهای پیام/

صدور مجوز موقت پرسپولیسی ها و استقلالی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار