با چاپ کتاب آموزش تیر و کمان بزودی این رشته اصیل ایرانی در مدارس فارس تدریس خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تفضل روحانی رئیس هیات تیر و کمان فارس گفت: نویسنده کتاب ورزشی تیر و کمان محبوبه شادمان است و این امیدواری وجود دارد که این کتاب مورد استقبال دانش آموزان قرار گیرد.


وی افزود: در نشستی با روسای هیات های شهرستان ها، باشگاه ها، داوران و مربیان داشتیم و برنامه تدوین شده نیز قرائت و مقرر شد تا زمان احداث خانه تیراندازی با کمان که مدیر کل ورزش و جوانان قول احداث آن را داده است ،اهداف هیات را دنبال کنیم.


روحانی ادامه داد: امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی به منظور شناسایی استعدادها و استفاده از امکانات این ارگان ها از جمله برنامه های مهم این هیات در چهار سال آینده است.


وی بیان کرد: ورزش تیر و کمان ریشه در آبا و اجداد فارسی ها در طول تاریخ دارد از این رو نباید این فرصت را از دست بدهیم و می توانیم از این استان ورزشکارانی را معرفی کنیم که بتوانند در سطح جهان و حتی المپیک مدال کسب کنند.


روحانی اظهار داشت: نرم افزاری را به عنوان مرجع تدوین کرده ایم که در برگیرنده تمام امور هیات اعم از شناسنامه کاری یک ورزشکار، مربی، داور و سایر امور مربوط است ضمن اینکه هم افزایی با ادارات استان به منظور پیشرفت این رشته در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/ر

چاپ کتاب آموزش تیر و کمان در فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار