«این عکس‌ها را به تنهایی گرفته‌ام» اثر آرش افشار در سال جاری منتشر خواهد شد.

آرش افشار شاعر و نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: مجموعه شعرم با عنوان «این عکس‌ها را به تنهایی گرفته‌ام» را در سال جاری منتشر خواهم کرد. این کتاب مجموعه‌ای از شعرهای سپیدم است که بیشتر با مضامین اجتماعی سروده شده‌اند. هنوز ناشر این کتاب مشخص نیست هم اکنون با ناشران مختلفی صحبت می‌کنم و ناشر کتابم را به طور قطعی مشخص نکرده‌ام.

وی افزود: کتاب دیگرم که قرار است امسال منتشر شود، رمان با عنوان «سفیدپوستی که در دریای سرخ افتاد» است. در فصل‌های مختلف رمان فضای متفاوتی وجود دارد. در این رمان، به یک فضای خاص نپرداخته‌ام؛ به گونه‌ای که هم فضای عاشقانه و هم اجتماعی در آن دیده می‌شود. ناشر این رمان مانند مجموعه شعرم، هنوز به طور قطعی مشخص نیست. هم اکنون برای انتشار این کتاب با ناشران مختلف در حال رایزنی هستم.

گفتنی است؛ آرش افشار در سال‌های اخیر، ضمنِ فعالیتی محدود به‌عنوانِ منتقدِ موسیقی، بیش‌تر بر تولیدِ آثاری در حوزه‌های ادبیات، موسیقی و عکاسی متمرکز بوده ‌است. او مجموعه‌ای از شعرهای کوتاهش را با نامِ «بی‌دوربین به دیدارِ تو» توسطِ انتشاراتِ فصلِ پنجم به بازارِ نشر فرستاد. این شاعر مجموعه‌ای از ترجمه‌هایش را از شعرِ عربی به‌ وسیله‌ همین انتشارات به نام «عشقِ بدونِ مرز» منتشر کرد.


انتهای پیام/

رمان و مجموعه اشعار آرش افشار در آینده‌ای نزدیک به بازار می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار