فرماندار بیله‌سوار گفت: ‏ در چهار ماهه امسال 213نفر کارآموز در 22 حرفه مشغول آموزش هستند و سال گذشته نیز برای 684 نفر کارت مهارت فنی صادر شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم در نشست با رئیس و کارکنان فنی و حرفه‌ای شهرستان بیله سوار اظهار کرد: آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای باعث می‌شود مسیر اشتغال جوانان هموار شود.

وی گفت: در چهار ماهه امسال 213نفر کارآموز در 22 حرفه مشغول آموزش هستند و سال گذشته نیز برای 684 نفر کارت مهارت فنی صادر شده است.

فرماندار بیله سوار افزود: جوانان با حضور در مراکز فنی و حرفه‌ای خود را با فضای نیازهای شغلی جامعه تطبیق دهند و با یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آینده خود را تضمین و مسیر شغلی خود را هموار سازند.

حلیم تصریح کرد: امسال در راستای تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جعفرآباد و خرید خودرو مبلغ 2میلیارد و 300میلیون ریال برای فنی و حرفه‌ای شهرستان  در نظر گرفته شده است و  با تکمیل این مرکز خدمات موثرتری از طریق این سازمان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 11کارگاه فعال اعم از روستایی و عشایری و ثابت در شهرستان بیله‌سوار مشغول بکار است افزود: از این تعداد 7مرکز بصورت دایم و 2کارگاه در بخش جعفرآباد و 2کارگاه نیز بصورت روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

فرماندار بیله‌سوار بیان کرد: در سال گذشته برای  684نفر از طریق سازمان فنی و حرفه‌ای بیله‌سوار کارت صادر شده است که با توجه به بررسی‌های انجام شده بیش از 80 نفر از این افراد برای خود کسب و کار و خود اشتغالی ایجاد کرده‌اند.

 

انتهای پیام/ع

ارائه کارت مهارت فنی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.