پرونده الکترونیکی سلامت برای ۹۰ درصد مردم جامعه شهری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در همایش تجارب سازنده در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در تلاشیم که ۹۰ درصد مردم را تحت مراقبت قرار دهیم و برای آن‌ها پرونده تشکیل دهیم.


علی‌اکبر سیاری افزود: یکی از کار‌های که در حوزه بهداشت انجام می‎دهیم اثربخشی است و باید بتوانیم بسیاری از کار‌ها را بدون برگزاری همایش‎‌ها هماهنگ و اجرا کنیم.

وی گفت: باید کاری کنیم تجربیات افزایش پیدا کند و ۳۰ هزار بهورز و ۴۵ هزار کارکنان شهری ما باید درگیر مسائل شوند.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت شهر یک کارشناس در اختیار داریم، افزود: ۲۵ هزار کارشناس برای ۵۳ میلیون جمعیت شهری در نظر گرفتیم.

سیاری افزود: باید بتوانیم ۹۰ درصد جمعیتی که تحت مراقبت داریم عوامل بیماری‎زایشان را کاهش دهیم و از مرگ زودرس جلوگیری کنیم.



معاون وزیر بهداشت:تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ۹۰ درصد مردمرییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی گلستان با بیان اینکه خلاقیت ونوآوری موجب پیشرفت وتوسعه است، پیشنهاد داد که روزی به نام نوآوری در سلامت در تقویم هفته سلامت نام گذاری شود.


فاضل افزود: گلستان آمادگی برعهده گرفتن دبیرخانه دائمی این همایش را دارد.


همایش ملی تجارب برگزیده حوزه بهداشت به مدت دو روز امروز و فردا در گرگان ادامه دارد.

در این همایش ۲۶۲ مقاله از میان ۳۶۲ مقاله رسیده به دبیرخانه داوری شد که ۲۱ مقاله به صورت سخنرانی و ۹۱ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام / ف

 

اهدای زمین برای ساخت مرکز جامع سلامت در مراوه تپه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.