نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت زیرساخت های حمل و نقل از مطالبات مردم فارس از دولت دوازدهم است.

تقویت زیرساخت حمل و نقل از مطالبات مردم فارس استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمار مصدومان و کشته شدگان حوادث رانندگی در استان فارس نگران کننده است، گفت: تقویت زیرساخت های حمل و نقل استان از مطالبات مردم و دولت دوازدهم است.


وی افزود: دولت یازدهم اقدام های خوبی را برای توسعه خطوط ریلی و ایجاد بزرگراه ها در استان فارس انجام داده است و امیدواریم این اقدام ها در دولت دوازدهم تقویت شود.


پارسایی با اشاره به مشکلات ناشی از کم آبی در سراسر کشور، ادامه داد: با توجه به برنامه های حمایتی دولت از مکانیزه شدن کشاورزی و بهره گیری از سیستم های آبیاری نوین، انتظار است که خود مردم نیز با این برنامه ها همراهی کنند و به کشت محصولاتی که مصرف آب آن ها کمتر است روی آورند.


وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات فراروی مردم شیراز در زمینه کمبود آب آشامیدنی، امیدوار هستیم که فاز دوم خط انتقال آب از سد درودزن به این شهر تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.


پارسایی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که در برخی مناطق مانند سیاخ دارنگون، برخی سازمان ها زمین های در اختیار خود را اجاره داده اند و آب مورد نیاز این مزارع با آب چاه کشاورزی از طریق چاه های زیرزمینی تامین می شود، بیان کرد: این در حالی است که مردم این منطقه با مشکلات جدی در زمینه آب آشامیدنی روبه رو هستند.


وی گفت: اصلاح وضعیت کنونی و جلوگیری از بهره برداری بی رویه از منابع آب زیرزمینی نیازمند ایجاد هماهنگی و همدلی بیشتری در استان است.


پارسایی با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان فارس، تقویت اشتغالزایی با بهره گیری از این ظرفیت ها در دولت دوازدهم را خواستار شد و افزود: این استان از بهترین ظرفیت ها برای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه برخوردار است.


وی اظهار کرد: شهر شیراز با توجه به این که قطب پزشکی و درمانی محسوب می شود، نیازمند امکانات بیشتری در این حوزه است.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکانات خوبی را برای تقویت زیر ساخت های حوزه سلامت در شیراز در نظر گرفته است که امیدواریم در آغاز دولت دوازدهم، عملیاتی شوند.
انتهای پیام/ر

توسعه خطوط ریلی و ایجاد بزرگراه ها در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار