شیراز؛

مطالبات علوم پزشکی شیراز از بیمه ‌ها 800 میلیارد تومان است

پرداخت مطالبات علوم پزشکی شیراز سبب ارائه بهتر خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رضایت‌مندی بیشتر بیماران می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلیل معصومی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این دانشگاه مقام نخست را در تحول اداری بین دستگاه ‌های استان کسب کرده است گفت: حرکت رو به جلو دانشگاه علوم پزشکی، کاهش هزینه‌ ها و افزایش رضایت بیماران از مراکز درمانی سبب شد که دانشگاه علوم پزشکی رتبه نخست را کسب کند.
معصومی با بیان اینکه سالانه علوم پزشکی شیراز 616 میلیارد تومان است، افزود: در صورتی که مطالبات علوم پزشکی پرداخت نشود روند خدمات‌دهی با مشکل رو به ‌رو می ‌شود و مشکل نقدینگی سبب شده که محدودیت در ارائه خدمات دارویی ایجاد شود.
وی ادامه داد: با وجود کمبود نقدینگی و مطالبات 800 میلیاردی اقدامات سازنده و اساسی دانشگاه علوم پزشکی به بیماران محدود نشده و عملکرد خوب علوم پزشکی در تحول اداری نشانگر این امر است.
او با بیان اینکه تمامی اقشار جامعه با دانشگاه علوم پزشکی در ارتباط هستند، تصریح کرد:همین امر سبب می‌شود که مردم انتظارات بیشتری از دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه‌های درمانی داشته باشند.
معصومی خطاب به مسئولان بیمارستان ‌ها تصریح کرد: باید در همه امور تحول ایجاد شود و این تغییر و تحول می ‌تواند تغییر در کارهای کوچک باشد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار