نفرات برتر دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) در مازندران معرفی شدند.

عباس زارع نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در مازندران گفت: آئین اختتامیه جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) فردا یکشنبه ٨ مردادماه از ساعت ١٧ تا ٢٠ در سالن هلال احمر واقع در ساری-میدان هلال احمر-بلوار امام رضا (علیه السلام) برگزار و از برترین‌ها تجلیل خواهد شد.


وی افزود: ١٤٩ هزار و ١٨٦ دلنوشته از ٦١ کشور در بخش‌های کودکان ونوجوانان، بزرگسالان، بومی، بین المللی و ویژه نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.


نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در مازندران گفت: آرمان عمادی از ساری، شایسته فلاحی از سمنان و زهرا کاظمی از خرم آباد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش کودکان و نوجوانان جشنواره را کسب کردند.


زارع افزود: نگین عرب زاده از بیرجند، نرگس رضایی روشن از بابلسر، سیده نیلوفرطیبی از آمل، یگانه الیاسی از قائمشهر، محدثه شاه نظری از رامسر، غزل دولت دوست از یاسوج، محمدمهدی محمدی مهر از قائمشهر و فرشته عابدینی از قائمشهر نفرات شایسته تقدیر این بخش معرفی شدند.


وی با بیان اینکه هیئت داوران این جشنواره در بخش بزرگسالان نامه‌ای را حائز رتبه اول ندانستند، گفت: فاطمه زمانی از قائمشهر رتبه دوم و اسماعیل صحافی از کردکوی و افسانه موسایی از گچساران مشترکا رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مهری آذریان از راور خالق آبادکرمان، سپیده عظمائی از تبریز، برات حمیدیان از زابل، افسانه امیری از کرمانشاه، فریده محمدی از ایلام، مریم قشقاوی از ساری، اعظم حسن پور از میاندرود و حسینعلی نظری از شیروان هم نفرات شایسته تقدیر بخش بزرگسالان جشنواره دوازدهم معرفی شدند.


زارع افزود: فاطمه اسداللهی از قائمشهر، راضیه اورعی از ساری و فاطمه مویدی از رامسر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش بومی جشنواره را کسب کردند.


وی با اشاره به اینکه در بخش ویژه (حدیث رضوی) با موضوع نماز و آسیب‌های اجتماعی، خانم معصومه افراش از کهکیلویه و بویراحمد و آقای آصف کاوندا از هندوستان نفرات برگزیده جشنواره معرفی شدند، گفت:همچنین در همین بخش با موضوع کرامت انسانی، سیده سمیه محمدی از مازندران و توقیر عباس کاظمی از پاکستان منتخب جشنواره دوازدهم اعلام شدند.

نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در مازندران با بیان اینکه ذاکر حسین از استرالیا، فاطمه حسینی از افغانستان و فاطمه یلماز از بلژیک مشترکا رتبه اول بخش بین الملل را کسب کردند افزود: سیده فوزیه جعفری از هندوستان، علی (استیفن) واچیرا از کنیا و عابده عیسی از لبنان نیز مشترکا رتبه دوم این بخش را به خود اختصاص دادند.


زارع گفت: بتول ساریحان از ترکیه، تصور عباس از پاکستان و محمدمهدی الکنانی از عراق هم بصورت مشترک رتبه سوم بخش بین المللی جشنواره را کسب کردند.


انتهای پیام/آ


تجلیل از برترین‌های جشنواره نامه به امام رضا (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار