تولید و باز تولید امنیت نیازمند زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران در نشست با خیرین امنیت ساز بر همکاری تمامی نهاد‌های متولی امنیت در ایجاد زیر ساخت‌های امنیتی در جامعه تاکید کرد و گفت: امنیت اجتماعی مقوله‌ای است که با تهدیدات آشکار و پنهان جامعه ارتباط وثیقی دارد.


وی افزود: امنیت یکی از مهمترین زیر ساخت‌های توسعه کشور است که باید به آن توجه جدی داشته باشیم و توسعه امنیت پایدار نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دست اندرکاران و مردم عزیز استان است.


ربیع فلاح گفت: مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای، مشارکت مردم با پلیس و برخورداری از اعتماد مردم است و برای ایجاد فضای امن در استان باید با استفاده از ظرفیت‌های مناسبی که وجود دارد، تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.


استاندار مازندران افزود: تولید و باز تولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیر ساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های متولی مسئولیت سنگینی را در این راستا بر عهده دارند.


وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت مردم در مسائل امنیی و انتظامی گفت: با تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز و مشارکت در حوزه توسعه فضا‌های انتظامی، تامین تجهیزات عمومی، طرح‌های خدمات رسانی، معیشت و تامین بخشی از هزینه‌های جاری گام‌های موثری در این راستا برداشته شده است.


استاندار مازندران افزود: در این رویکرد مردم مهمترین نقش را برعهده داشته و می‌توانند در جایگاه خیرین امنیت ساز، با حمایت‌های مادی و معنوی خود در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.


فلاح جلودار مشارکت‌های حمایتی، اطلاعاتی، نظارتی، فردی و گروهی در برخی از ماموریت‌های خاص را از دیگر مولفه‌های مشارکت مردم در ایجاد امنیت در جامعه برشمرد.


انتهای پیام/آ


تولید امنیت با ایجاد زیرساخت فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.