به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صاحب یک فست فود با تعبیه میزهای هوشمند در رستورانش، امکان انتخاب بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. این میزهای هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که مشتری، خود مقدار مواد اولیه و اندازه پیتزا را تعیین میکند. مثلا اگر شما یک پیتزای دونفره سفارش دهید میتوانید نیمی از پیتزا را طبق میل خود و نیم دیگر را هم مطابق خواست طرف مقابلتان بسازید.
از دیگر ویژگیهای جالب این میز هوشمند این است که حتی اگر شما ناگهان نظرتان درباره اندازه و مقدار مواد تغییر کرد میتوانید مجددا آنرا اصلاح کرده و اندازه مدنظرتان را اعمال نمایید و در نهایت پیتزای دیجیتالی خود را ساخته و سفارش دهید.
سیاست تعبیه این میزها تنها برای جذب مشتری نیست بلکه فرصت به کارگیری قوه خلاقیت را برای مشتری ایجاد کرده و زمان انتظار را برایش کوتاه تر میکند.