به مناسبت دهه کرامت و میلاد فرخنده امام رضا (ع) مرکز پیشرفته جراحی های محدود امام جواد در کلان شهر اراک افتتاح شد.

افتتاح مرکز پیشرفته جراحی های محدود امام جواد در اراکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به مناسبت دهه کرامت و میلاد فرخنده امام رضا (ع) مرکز پیشرفته جراحی‌های محدود امام جواد (ع) با حضور سردار احمد عبدالهی معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درمانگاه ثارالله سپاه روح الله در اراک افتتاح شد.


این مرکز در فضایی به مساحت حدود ۲۲۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان طی مدت چهار سال ساخته شده است.


سرهنگ غریبی مسئول بهداشت و درمان پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کلیه خدمات پزشکی از جمله چشم پزشکی، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، جراحی‌های عمومی، زنان و سایر خدمات دیگر در این مرکز ارایه می‌شود.

سردار احمد عبدالهی معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح گفت:رعایت حدود و موازین شرعی برای مراکز درمانی زیر پوشش سپاه پاسداران به عنوان یک الگو و استراتژی است.

سردار احمد عبدالهی افزود: تلاش در جهت رضایتمندی و رفاه بیماران از اهداف این مرکز است واین مراکز باید مامن و محلی امن برای بیماران باشد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم گفت: کار‌ها و خدمات سپاه پاسداران باید برای همه دستگا‌های و ارگان‌های کشور الگو باشد و همه مسئولین باید در امر سلامت مردم شجاعانه و باانگیزه و با عشق در این راه قدم بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:۵۰ درصد درمان تشخیص درست است که باید با دقت توسط پزشک انجام شود و از غفلت و سهل انگاری در این زمینه پرهیزشود.


انتهای پیام / ج

افتتاح مرکز پیشرفته جراحی های محدود امام جواد  سپاه دراراک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.