سهم مردم  مازندران از طرح‌های فاضلاب در برنامه ششم توسعه به ۴۶ دصد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،ذاکری مدیرعامل آبفاشهری مازندران در دیدار با نمایندگان مردم نور، رویان، بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم مردم این استان از طرح‌های فاضلاب تنها ۱۱ درصد است، گفت: با اجرای طرح‌های فاضلاب در ۵ شهراولویت دار و برخی شهر‌های دیگر  انتظار می‌رود میزان بهره مندی مردم این استان از این طرح‌ها به بیش از ۲۵ درصد برسد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در برنامه ششم توسعه این میزان به ۴۶ درصد افزایش یابد.

ذاکری با اشاره به پیگیری‌های لازم در راستای اخذ ۲۸۱ میلیون  یورو تسهیلات از بانک توسعه اسلامی  تصریح کرد: با دریافت این تسهیلات اجرای طرح‌های فاضلاب سرعت می‌یابد.

ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، اجرای طرح‌های فاضلاب در شهر‌های ساحلی مازندران را از ضروریات استان دانست و گفت: اجرای این طرح‌ها مانع نفوذ فاضلاب به آب‌های زیرزمینی و دریا می‌شود.

اسماعیلی نماینده مردم شهر‌های نور و فریدونکنار نیز با بیان اینکه شهر‌های ساحلی بیشترین حجم مسافر را داراست، گفت: به دلیل پایین بودن سطح آب در این شهرها، اجرای طرح‌های فاضلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ک

افزایش بهره مندی مازندرانی‌ها از طرح‌های فاضلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.