نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع رفاهی، تفریحی، تجاری و اقامتی خلیج فارس یاسوج با اعتبار 800 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  آقای زارعی در بازدید از محل احداث مجتمع تفریحی و تجاری خلیج فارس در یاسوج گفت: با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در یکی از موقوفات بدون استفاده اداره کل اوقاف و امور خیریه در میدان هفت تیر شهر یاسوج یک مجتمع رفاهی، تفریحی، تجاری و اقامتی احداث می شود.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی افزود: عملیات گودبرداری این مجتمع در حال اتمام است و در آینده نزدیک عملیات اجرای آن نیز شروع می شود.

وی اعتبارپیش بینی شده برای ساخت این مجتمع رفاهی و تجاری 800 میلیارد ریال اعتبار از سوی سرمایه گذار اعلام کرد و گفت: این مجتمع در10طبقه ساخته می شود که سه طبقه از این طبقات برای ایجاد فضای پارکینگ خودرو و 7 طبقه برای احداث مکانهای رفاهی، تفریحی، تجاری و اقامتی پیش بینی شده است.

زارعی مدت زمان تکمیل و بهره برداری این مجتمع را 2 سال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از آن برای بیش 400 نفر بصورت مستقیم شغل پایدار و برای بیش از 300 خودرو فضای پارکینگ ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام جنتی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مساحت زمین این مجتمع تجاری و رفاهی سه هزار و 400 متر مربع و فضای احداث بنا در این زمین نیز بیش از 26 هزار متر مربع است.

وی با بیان اینکه 85 درصد عملیات خاکبرداری این مجتمع اجرا شده است افزود: با بهره برداری از این مجتمع زمینه اشتغال مستقیم و غیره مستقیم بیش از هزار نفر در شهر یاسوج فراهم می شود.

 

انتهای پیام/ش

 اختصاص  800 میلیارد ریال اعتبار از سوی سرمایه گذار برای ساخت مجتمع خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.