مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: همکاری اتحادیه‌های صنفی در زمینه تسهیل ارائه خدمات و کمک به اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان می‌تواند به آنها کمک کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدرسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد استان کردستان پیش از ظهر امروز در اجلاس ماهیانه روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان سنندج به بیان خدمات اشتغال این نهاد به مددجویان تحت حمایت پرداخت بر نیاز به همکاری اصناف مختلف در این زمینه تاکید کرد.

 وی با بیان اینکه کمیته امداد یک دستگاه متولی و رابط و واسط بین اقشار ضعیف و محروم و متمکنین جامعه است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم با کمک دولت، بخش خصوصی، خیران و نیکوکاران و مردم به رفع فقر و محرومیت جامعه کمک کنیم

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ضمن بیان اینکه رسیدن به این هدف به سازماندهی خوب و تشکیلاتی مناسب نیازمند است، افزود: هدف و رسالت اصلی این نهاد شناسایی نیازمندان، پالایش و برنامه‌ریزی مناسب در جهت مبارزه با فقر و محرومیت در جامعه به وسیله بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است.

شیخی زاده گفت: همکاری اتحادیه‌های صنفی در زمینه تسهیل ارائه خدمات و کمک به اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان می‌تواند به فرایند ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، رشد اقتصادی، کمک به تولید و ارتقاء سطح رفاهی و در نهایت حفظ کرامت انسانی نیازمندان کمک کند.

 وی با اشاره به اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغال محدودیتی نداریم، عنوان کرد: درمرحله اول 20 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت می‌شود و در صورت موفقیت شغل ایجاد شده و نیاز به توسعه آن در مراحل بعدی تسهیلات تکمیلی طرح پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/  م ح

محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغال نداریم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.