استاندارکهگیلویه وبویراحمد

پیشرفت ورزش کهگیلویه وبویراحمد نسبت به گذشته

نشست رئیس هیات ورزشی استان با استاندار کهگیلویه وبویراحمد وباحضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز برگزارشد.

پیشرفت ورزش کهگیلویه وبویراحمد نسبت به گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ استاندارکهگیلویه وبویراحمد؛ دراین نشست با بیان اینکه امروز ورزش در دنیا به عنوان یک صنعت شناخته می شود،گفت:برای موفق بودن دراین صنعت باید با مدیریت صنعتی برخورد کرد.

علی محمد احمدی افزود:افتخار آفرینی وموفقیت های اخیر ورزشکاران تنها گوشه ای از توانمندها وظرفیت های استان است که باید سایر توانمندی های این حوزه نیز شناسایی وبرای شکوفایی آنها برنامه ریزی کوتاه مدت،میان مدت وبلند مدت شود.

وی تصریح کرد:سال گذشته درچارچوب برنامه ششم توسعه برای استان برنامه ۵ساله ای تعریف کردیم که اداره کل ورزش وجوانان یکی از دستگاههای موفق در دنبال کردن این راهبرد بود.

استاندار با اشاره به اعتبارات محدود حوزه ورزش بیان داشت:باتوجه به جمعیت جوان استان وتقاضاهایی که در حوزه ورزش وجود دارد باید در حوزه زیرساخت ها،تجهیزات وامکانات ورزشی وآموزش اعتبارات بیشتری هزینه شود.

احمدی ادامه داد:با همه اینها کمبود اعتبارات سبب نشده دست روی دست بگذاریم وکاری در حوزه ورزش انجام ندهیم.

وی با اشاره به اینکه باید مقایسه شود که ورزش کهگیلویه وبویراحمد از گذشته تا به امروز چه شرایطی داشته ابرازداشت:ما اذعان داریم که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد، ولی نباید منکر این واقعیت شد که ورزش در استان نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشته است.

استانداردر ادامه به وضعیت ورزشگاه ۱۵هزار نفری یاسوج اشاره کرد وگفت:این ورزشگاه برای تکمیل شدن، بیشتر از اعتبارات نیاز به دلسوزی واهتمام این مجموعه دارد.

احمدی عنوان کرد:در قاطبه روستاهای استان سرمایه گذاری مطلوبی در حوزه زیرساخت ها وافزایش سرانه ورزشی انجام شده،اما باید بیشتر از این کار شود.

مقام عالی دولت دراستان ادامه داد:مدیریت وانجام بخشی از کار به عهده دولت است ولی تجربه نشان داده هرجا دولت ورود کرده هزینه چند برابر شده،بنابراین باید کار را به مردم وبخش خصوصی واگذار کرد.

احمدی افزود:مجلس در بودجه سال ۹۷ظرفیتی را برای واگذاری طرح های نیمه تمام با تسهیلات ۵۰درصد به بخش خصوصی تعریف کرده که باید این ظرفیت دراستان نیز دیده شود.

استانداربا تاکید بر اینکه ابتدا باید ساختار ورزش را اصلاح کرد وسپس اسپانسر خلق کرد اظهارداشت:استان به لحاظ صنعتی بنیه قوی ندارد ولی تعدادی کارخانه دراستان شروع به فعالیت کرده اند که می تواند ظرفیت خوبی برای حمایت مالی ورزشکاران استان باشند که این امر نیازمند رایزنی تیم ها وهیات های ورزشی استان است.

 

برچسب ها: ورزش ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.