کلاهبردار ۳۰ میلیارد ریالی خرید و فروش خودرو با ۲۳ فقره از شهروندان مازندران دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهراب ریاحی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت افرادی از نقاط مختلف کشور مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی به نام جعلی مهدی – الف. که خود را مامور اطلاعات معرفی کرده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران قرار گرفت.


وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان دریافتند، متهم به کلاهبرداری به نام واقعی علی – ح. ۳۶ ساله پس از دریافت وجه مورد معامله از افراد با تنظیم مبایعه نامه جعلی خرید و فروش خودرو، خود را مالک واقعی خودرو معرفی و از مالباختگان کلاهبرداری می‌کند.


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم به کلاهبرداری در یکی از شهرستان‌های غرب استان، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی این فرد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.


سرهنگ ریاحی افزود: متهم به کلاهبرداری پس از دستگیری در اظهارات خود عنوان داشت با این ترفند تاکنون از ۲۳ نفر در مناطق مختلف کشور بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.


وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب صادره روانه زندان شد.


انتهای پیام/آ


دستگیری کلاهبردار میلیاردی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار