تردد موتورسیکلت با حجم بالای ۲۵۰ سی سی در معابر عمومی مازندران ممنوع و در صورت مشاهده این موتورسیکلت‌ها توقیف خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه طی چهار ماهه امسال ۲۷ درصد کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مازندران را راکبان موتورسیکلت تشکیل می‌دهند، گفت: تک چرخ زدن، عبور ممنوع، سبقت و سرعت غیرمجاز از جمله تخلفات حادثه ساز راکبان موتورسیکلت است.

 

وی افزود: نداشتن گواهینامه، پلاک، کارت، بیمه نامه و کلاه ایمنی از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت است که ماموران پلیس راهور مجاز به توقیف یک هفته‌ای موتورسیکلت و انتقال آن به پارکینگ هستند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: در صورت تکرار تخلف از سوی راکب موتورسیکلت، ماموران پلیس راهور موظف اند ضمن اعمال قانون، موتورسیکلت را به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف کنند.

 

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه ارزانی و سهولت در جابجایی با توجه به شرایط آب و هوایی از جمله عواملی است که افراد به استفاده از این نوع وسیله نقلیه ترغیب می‌شوند، افزود: راکیان موتورسیکلت می‌بایست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهور نسبت به همراه داشتن مدارک شناسایی و استفاده از کلاه ایمنی در زمان تردد اقدام کنند.

 

انتهای پیام/آ

 

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده‌های مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.