رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم شهرهای نطنز و بادرود در سه ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 150 درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی محبی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به روند رو به رشد کمک های مردم به مددجویان زیر پوشش، اظهار کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی به واحد مشارکت های مردمی در فصل بهار سال گذشته 280 میلیون ریال بود که در مدت زمان مشابه در سال 96 این میزان به 720 میلیون ریال رسیده است.

وی با اشاره به فعالیت های واحد مشارکت مردمی اداره بهزیستی نطنز در بحث تامین جهیزیه برای مددجویان زیر پوشش، بیان کرد: این واحد در سال گذشته 460 میلیون ریال و در فصل بهار امسال نیز 110 میلیون ریال برای تامین جهیزیه نوعروسان زیر پوشش خود اختصاص داده است.

رئیس اداره بهزیستی نطنز به فعالیت های مرکزهای غیر دولتی و انجمن های خیریه شهرستان نطنز اشاره و تصریح کرد: 290 میلیون ریال در سال های 94 و 95 و در سه ماه نخست سال 96، 580 میلیون ریال کمک های مردمی، توسط انجمن های خیری جمع آوری و برای مددجویان هزینه شده است.

وی با تاکید بر این که مجموعه بهزیستی شهرستان نطنز برای تحقق اهداف خود نیازمند مشارکت های مردمی است، خاطر نشان کرد: اداره بهزیستی شهرستان نطنز کمک های مردمی را مدیریت می کند و بستری را فراهم کرده تا با تکیه بر کرامت انسانی و توانمندسازی افراد آسیب پذیر شهرستان در چارچوب نظام حمایت اجتماعی، فضای مناسبی برای آن ها مهیا شود و بدون شک برای توسعه رفاه و عدالت اجتماعی نقش فعال مشارکت های مردمی بسیار اهمیت دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار