۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از ابتدای امسال تاکنون به حوزه مسکن مددجویی شهرستان بم اختصاص داده شده است.

اختصاص ۱۰۰میلیون تومان به مسکن مددجویان بمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ، علی بدرآبادی، مدیر کمیته امداد شهرستان بم با بیان اینکه تامین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یکی از رویکردهای مهم این نهاد است، گفت: مسکن و سرپناه مناسب از جمله مهم ترین مسائل زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود، بر این اساس تلاش داریم با احداث، خرید، بهسازی و مقاوم‌سازی منازل خانواده‌های تحت حمایت نسبت به توانمندی این خانواده ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از ابتدای امسال تاکنون به حوزه مسکن مددجویی شهرستان بم اختصاص داده شده است، افزود: بیش از ۴۲۹ میلیون تومان در زمینه ساخت، تکمیل و تعمیرات مسکن مددجویان شهرستان بم و هم چنین ساخت سرویس بهداشتی مناسب برای مددجویان در سال ۹۵ هزینه شده است.

بدر آبادی با بیان اینکه ۶ واحد مسکن مددجویی با هزینه کرد بیش از ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در سال ۹۵ ساخته و تحویل مددجویان این شهرستان شده است، گفت: ۱۴ واحد مسکن شهری و روستایی مددجویان نیز با اعتباری بیش از ۹۵ میلیون تومان در سال گذشته تکمیل و بازسازی شد.

وی از ۸۰ مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان و ساخت ۱۵ مورد سرویس بهداشتی مناسب برای مددجویان در سال ۹۵ خبر داد و افزود: برای تعمیر این تعداد واحد مسکونی بیش از ۱۷۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

بدرآبادی تعداد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد شهرستان را سه هزار و ۹۵۹ خانوار اعلام کرد و گفت: حدود ۱۵۰ خانوار از این تعداد خانوار تحت حمایت فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند؛ ۷۰ درصد از این خانوارهای فاقد مسکن در شهر ساکن هستند.
انتهای پیام/ح

اختصاص ۱۰۰میلیون تومان به مسکن مددجویان بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار