مدیر دفتر قرآن و عترت استان اصفهان از تشکیل شدن اولین مجمع عمومی اتحادیه موسسات فرهنگی و تشکل‌ های مردمی قرآن و عترت این استان در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین ' ابوالفضل یعقوبی دیروز هدف از برگزاری این مجمع را تصویب اولین اساسنامه پیشنهادی و انتخاب هیئت مدیره و بازرسی این اتحادیه بیان کرد.

وی افزود: با استناد به مصوبه پنجاه و هفتمین جلسه هیات رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور و با حضور بازرسان این هیات، اولین مجمع عمومی اتحادیه موسسات و تشکل‌ های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان پنجشنبه هفته جاری ( ١٢ مرداد ) در خانه معلم شماره سه اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر قرآن و عترت استان اصفهان تاکید کرد: ضروری است مؤسساتی که نماینده برای حضور در مجمع عمومی اعزام می کنند ضمن ارسال معرفی نامه کتبی نماینده خود به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، اصل آن را به همراه مدرک شناسایی معتبر همراه خود داشته باشند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: همچنین لازم است تمامی مدیران عامل موسسات و یا نمایندگان آنها تصویر پروانه فعالیت و تصویر آگهی ثبت رسمی در روزنامه‌های کشور را به همراه خود داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود، اولین مجمع عمومی اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت استان اصفهان ساعت ٨ صبح ١٢ مرداد در خانه تربیت معلم شماره سه اصفهان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.