آیت الله دری نجف آبادی گفت: سفر روحانی حج بهترین فرصت برای ترویج وحدت اسلامی و مقابله با تفرقه افکنی دشمنان دین اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران این استان با بیان اینکه  حج یک کنگره بزرگ و بین المللی  و بهترین فرصت برای مقابله با تفرقه افکنی دشمنان در بین مسلمانان است گفت: این سفر روحانی بهترین فرصت برای ترویج وحدت اسلامی و مقابله با تفرقه افکنی دشمنان دین اسلام است.

آیت الله دری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن و خدشه وارد کردن به این دین مبین هستند افزود: نباید حجاج با توهین به مقدسات اهل سنت بهانه دست سودجویان بدهند، چونکه مکتب اهل بیت بر پایه آرامش است و از هر گونه خشونت و آلودگی به دور است و دین اسلام یک اسلام رحمانی به شمار می‌رود.

وی بیکاری را مهمترین مشکل جامعه و یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب دانست و اضافه کرد: حمایت از صنایع و کارآفرینی تنها راه نجات کشور از معضل بیکاری است و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارندضمن پرهیز از  خام فروشی خصوصا در زمینه نفت با تمام توان ازصنعت وکارآفرینان حمایت کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر گسترش برنامه‌های عدالت محور ادامه داد: مدیران و مسئولان بایدبا تعهد به قانون از حمایت‌های بی ضابطه نسبت به برخی افراد و نزدیکان بپرهیزند.

وی همچنین دهه پربرکت کرامت را فرصت طلایی برای ترویج فعالیت‌های فرهنگی دانست.


انتهای پیام / ج

آیت الله دری:حج کنگره بزرگ و بین المللی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار