مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی فرصت خوبی برای مشارکت جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی و دینی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در جریان سفر خود به شهرستان دیواندره با فرمانده سپاه پاسداران این شهرستان دیدار وگفت: تبلیغات اسلامی کردستان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تمام ظرفیت و توان خود را بکار برده است چراکه دشمن برنامه‌ریزی‌های خود را به سمت از بین بردن معنویات جوانان معطوف کرده است.

وی بیان کرد: اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در مناسبت‌های مختلف در سطح مساجد و حسینه‌ها فرصت خوبی برای حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی و دینی است.

 کرمی افزود: باید فعالیت‌های فرهنگی و دینی را به خود جوانان واگذار کنیم و بزرگان و روحانیون فقط نقش نظارتی را در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان وجود موسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در سطح استان را از دیگر ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی در راستای گسترش فعالیت‌های دینی و فرهنگی و جذب مردم به ویژه جوانان به سمت این فعالیت‌ها عنوان کرد و گفت: فعالیت‌ها وتعاملات سپاه پاسداران با اداره تبلیغات اسلامی نیز قابل تقدیر است.

 فرمانده سپاه دیواندره نیز در این دیدار وظایف سپاه پاسداران را در دو مقوله عملیاتی و فرهنگی تشریح کرد و گفت: درجامعه امروزی برنامه‌های فرهنگی ادارات یک هدف ومسیر را سیر می‌کند که همان مقابله با دشمن وتهاجم فرهنگی است.

سرهنگ بهشتی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در این راستا گام برداریم و برای خدمت به مردم و تشریح زوایای مختلف آسیب‌های اجتماعی و آگاه کردن جوانان و نوجوانان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ م ح

 دشمنان درصدد از بین بردن معنویات جوانان هستند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.