پارک ساحلی یاسوج جنب هتل آزادی این شهر درحالی پذیرای شهروندان و گردشگران تابستانی است که یک سطل زباله در این فضای سبز و مکان گردشگر پذیر تعبیه نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فضا های سبز و پارک ها از مهمترین مکان هایی است که در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همه ساله در فصول بهار و تابستان پذیرای گردشگران و مسافرانی از سراسر کشور است.
از کمبودهایی که در این پارک ها به ویژه در پارک روی تپه و بالا دست جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد مشاهده می شود نبود سطل زباله است.

گردشگران و شهروندانی نیز که برای تفریح و سرگرمی به این پارک ها وارد می شوند پس از گذراندن اوقات فراغت خود به دلیل نبود سطل زباله ها، آشغال ها را در فضای سبز یا در بخشی از پارک رها می کنند که این امر جلوه نازیبایی به این مکان های تفریحی داده است.

از دیگر نکات منفی که در پارک های ساحلی و سایر پارک های شهر یاسوج مشاهده می شود عرضه قلیان های میوه ای است که به دلیل بوی نامطبوعی که دارند موجب آزدگی خانواده می شود و تا کنون نیز مسئولان مربوطه نتوانسته اند چاره ای اساسی برای این موضوع و برخورد با متخلفان بیندیشند.

انتهای پیام/غ

عدم وجود سطل زباله در پارک ساحلی یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.